Nākamās paaudzes rindu
un pieraksta sistēmas
Attālinātā rinda
Iestāšanās rindā attālināti, izmantojot mobilo telefonu
Ierodas filiālē tikai, kad pienākusi klienta kārta
Bezmaksas integrācija ar esošo rindu sistēmu
Bez papildus investīcijām esošajās iekārtās
Tiešsaistes pieraksts
Ērta apmeklējumu rezervācija no jebkuras ierīces
Automatizēti atgādinājumi un ērta pieraksta atcelšana
Būtiski samazināts neieradušos skaits
Bezmaksas integrācija ar esošo rezervāciju kalendāru
Rindu vadības sistēma
Vadošo ražotāju rindu vadības sistēmas
Iekārtu ilgtermiņa noma, iekļaujot uzstādīšanu un apkopes
Viss iekļauts vienā mēneša maksājumā
Īpaši nosacījumi Qticket rindu un pieraksta risinājumiem
Paaugstiniet savu klientu apkalpošanas efektivitāti
Iegūstiet visu nepieciešamo informāciju par apmeklētāju vajadzībām pirms ierašanās, ievērojami paātrinot klientu apkalpošanu
Īsākas dzīvās rindas
Mazāk telefona zvanu
Mazāk neieradušos klientu
Mūsu programmatūra
Īpaši pielāgota finanšu, medicīnas un valsts iestādēm un nozarēm ar paaugstinātām drošības prasībām. Mēs uzlabojam un automatizējam Jūsu esošās rindu un vizīšu pieraksta sistēmas, izmantojot integrāciju, ļaujot Jums paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti bez papildus investīcijām fiziskā infrastruktūrā vai darbinieku apmācībās.
Vienkāršas un drošas virtuālās rindas efektīvai klientu plūsmai. Integrācija ar Jūsu esošo rindu sistēmu. Piekļuve klientiem no Qticket bezmaksas mobilās aplikācijas.
Uzticama, lietotājdraudzīga pierakstu pārvaldība vienkāršai visu apmeklējumu organizēšanai vienuviet. Integrācija ar Jūsu esošo rindu un rezervāciju sistēmu un kalendāru. Piekļuve klientiem no Jūsu mājaslapas vai Qticket bezmaksas mobilās aplikācijas.
Galvenie ieguvumi
Organizēta klientu plūsma
Novērsiet nepieciešamību pēc fiziskas drūzmēšanās, novirziet apmeklētājus uz tuvākajiem klientu centriem ar īsāko gaidīšanas laiku, vienmērīgi sadaliet apmeklētāju plūsmu visas dienas garumā
Resursu optimizācija
Iegūstiet spēju plānot klientu apkalpošanšas centru un speciālistu noslodzi, samaziniet administratīvās izmaksas, uzlabojiet darbinieku efektivitāti, palieliniet apgrozījumu un apkalpojiet vairāk klientu, izmantojot mazāk resursu
Izcila klientu apkalpošana
Uzlabojiet apmeklētāju pieredzi un samaziniet sūdzību skaitu ar lietotājdraudzīgu alternatīvu fiziskām rindām un laikietilpīgam vizīšu rezervāciju procesam
Mazāk neieradušos klientu
Izsūtiet automātiskus atgādinājumus ar iespēju atcelt vai pārcelt gaidāmo apmeklējumu, ļaujot klientiem pašapkalpoties ārpus Jūsu darba laika
Analītika
Izmantojiet datus no automātiski ģenerētiem pārskatiem ar Jūsu pielāgotiem parametriem un apmeklētāju aptaujām ar Jūsu pielāgotiem nosacījumiem un loģiku
Viegla pāreja uz tiešsaistes pakalpojumiem
Piedāvājiet apmeklētājiem iespēju saņemt pakalpojumus tiešsaistē pirms iestāšanās rindā klātienē vai pieraksta veikšanas, novirziet apmeklētājus uz savu mājaslapu un sekmējiet savu pakalpojumu digitalizāciju
Nodrošiniet Jūsu apmeklētājiem
vieglu un ērtu piekļuvi pakalpojumiem
Viegla pieejamība
Ērta piekļuve Jūsu pakalpojumiem ar dažiem klikšķiem no Jūsu mājaslapas un Qticket mobilās aplikācijas.
Izcila lietotājpieredze
Tīrs un intuitīvs dizains lietotājiem ar dažāda līmeņa tehnoloģisko sagatavotību. Speciāli radīts iestādēm ar vairākiem apkalpošanas punktiem ar lielu klientu plūsmu.
Galvenās funkcijas un rīki
Mūsdienīgas, vienkāršas un lietotājdraudzīgas rezervāciju sistēmas jebkuram pielietojumam.
Neatradāt to, ko meklējat? Neraizējieties, mēs pielāgojam risinājumus Jūsu individuālajām prasībām.
Mums uzticas
Valsts sektora iestādes
Medicīnas sektora uzņēmumi
Mazumtirdzniecības sektors
Biežāk uzdotie jautājumi
1. Vai Qticket pārdod rindu sistēmas?
Qticket nodrošina ilgtermiņa rindu vadības sistēmas iekārtu nomu, tajā iekļaujot uzstādīšanu un apkopes. Ja jums jau ir rindu vadības sistēma, mēs uzlabojam un automatizējam jūsu esošās rindu un vizīšu plānošanas sistēmas, izmantojot vienkāršu integrāciju. Tāpat piedāvājam programatūras risinājumus, kuriem nav nepieciešams īpašs tehniskais aprīkojums.
2. Vai Qticket risinājumi atbilst GDPR?
Qticket risinājumi pilnībā atbilst Vispārējai datu aizsardzības regulai (GDPR), kā arī pielāgojamies klientu individuālajām prasībām, turklāt mēs atzīstam par savu pienākumu atbilst nacionālo datu aizsardzības likumu prasībām visā pasaulē. Mēs esam apņēmušies aizsargāt visu personisko informāciju, ko apstrādājam, izstrādājot un īstenojot atbilstošas kontroles procedūras un datu aizsardzības politiku, lai atbilstu arī nākotnes prasībām.
3. Kas nepieciešams, lai ieviestu Qticket risinājumu mūsu uzņēmumā?
Nekas. Ja Jums nav esošas rindas un/vai vizīšu plānošanas sistēmas, mēs piedāvājam individuāli pielāgojamus standalone risinājumus, kas var strādāt bez speciāla vai iepriekš eksistējoša tehniskā aprīkojuma.
4. Cik ilgā laikā iespējams ieviest Qticket risinājumus?
Tas aizņem vidēji 3-7 darba dienas no līguma parakstīšanas brīža. Ieviešanas ātrums ir atkarīgs no Jūsu esošās tehniskās bāzes un individuālajām prasībām.
5. Vai Qticket risinājumus iespējams integrēt mūsu aplikācijā?
Jā, Qticket attālināto rindu un vizīšu rezervācijas sistēmu var integrēt Jūsu mobilajā aplikācijā, izmantojot API.
6. Cik maksā Qticket risinājumi?
Qticket piedāvā programmatūras licencēšanu ar abonēšanas mēnešmaksu (SaaS). Mēnešmaksas summa ir atkarīga no izvēlētā funkcionalitātes komplekta un darba vietu skaita (klientu apkalpošanas vietu un/vai speciālistu daudzuma). Sazinieties ar mums un saņemiet Jūsu vajadzībām pielāgotu mēnešmaksas piedāvājumu.
7. Vai mēs varam izmantot Qticket risinājumus offline?
Nē, Qticket risinājumi ir mākoņbāzeti.