Nākamās paaudzes rindu
un pieraksta sistēmas

Attālinātā rinda

Iestāšanās rindā attālināti, izmantojot mobilo telefonu

Ierodas filiālē tikai, kad pienākusi klienta kārta

Bezmaksas integrācija ar esošo rindu sistēmu

Bez papildus investīcijām esošajās iekārtās

Tiešsaistes pieraksts

Ērta apmeklējumu rezervācija no jebkuras ierīces

Automatizēti atgādinājumi un ērta pieraksta atcelšana

Būtiski samazināts neieradušos skaits

Bezmaksas integrācija ar esošo rezervāciju kalendāru

Rindu vadības sistēma

Vadošo ražotāju rindu vadības sistēmas

Iekārtu ilgtermiņa noma, iekļaujot uzstādīšanu un apkopes

Viss iekļauts vienā mēneša maksājumā

Īpaši nosacījumi Qticket rindu un pieraksta risinājumiem

Download for free:

Paaugstiniet savu klientu apkalpošanas efektivitāti

Iegūstiet visu nepieciešamo informāciju par apmeklētāju vajadzībām pirms ierašanās, ievērojami paātrinot klientu apkalpošanu
%
Īsākas dzīvās rindas
%
Mazāk telefona zvanu
%
Mazāk neieradušos klientu

Mūsu programmatūra

Īpaši pielāgota finanšu, medicīnas un valsts iestādēm un nozarēm ar paaugstinātām drošības prasībām. Mēs uzlabojam un automatizējam Jūsu esošās rindu un vizīšu pieraksta sistēmas, izmantojot integrāciju, ļaujot Jums paaugstināt klientu apkalpošanas kvalitāti bez papildus investīcijām fiziskā infrastruktūrā vai darbinieku apmācībās.

Vienkāršas un drošas virtuālās rindas efektīvai klientu plūsmai. Integrācija ar Jūsu esošo rindu sistēmu. Piekļuve klientiem no Qticket bezmaksas mobilās aplikācijas.

Uzticama, lietotājdraudzīga pierakstu pārvaldība vienkāršai visu apmeklējumu organizēšanai vienuviet. Integrācija ar Jūsu esošo rindu un rezervāciju sistēmu un kalendāru. Piekļuve klientiem no Jūsu mājaslapas vai Qticket bezmaksas mobilās aplikācijas.

Galvenie ieguvumi

Organizēta klientu plūsma

Novērsiet nepieciešamību pēc fiziskas drūzmēšanās, novirziet apmeklētājus uz tuvākajiem klientu centriem ar īsāko gaidīšanas laiku, vienmērīgi sadaliet apmeklētāju plūsmu visas dienas garumā

Resursu optimizācija

Iegūstiet spēju plānot klientu apkalpošanšas centru un speciālistu noslodzi, samaziniet administratīvās izmaksas, uzlabojiet darbinieku efektivitāti, palieliniet apgrozījumu un apkalpojiet vairāk klientu, izmantojot mazāk resursu

Izcila klientu apkalpošana

Uzlabojiet apmeklētāju pieredzi un samaziniet sūdzību skaitu ar lietotājdraudzīgu alternatīvu fiziskām rindām un laikietilpīgam vizīšu rezervāciju procesam

Mazāk neieradušos klientu

Izsūtiet automātiskus atgādinājumus ar iespēju atcelt vai pārcelt gaidāmo apmeklējumu, ļaujot klientiem pašapkalpoties ārpus Jūsu darba laika

Analītika

Izmantojiet datus no automātiski ģenerētiem pārskatiem ar Jūsu pielāgotiem parametriem un apmeklētāju aptaujām ar Jūsu pielāgotiem nosacījumiem un loģiku

Viegla pāreja uz tiešsaistes pakalpojumiem

Piedāvājiet apmeklētājiem iespēju saņemt pakalpojumus tiešsaistē pirms iestāšanās rindā klātienē vai pieraksta veikšanas, novirziet apmeklētājus uz savu mājaslapu un sekmējiet savu pakalpojumu digitalizāciju

Nodrošiniet Jūsu apmeklētājiem
vieglu un ērtu piekļuvi pakalpojumiem

Viegla pieejamība

Ērta piekļuve Jūsu pakalpojumiem ar dažiem klikšķiem no Jūsu mājaslapas un Qticket mobilās aplikācijas.
Devices

Izcila lietotājpieredze

Tīrs un intuitīvs dizains lietotājiem ar dažāda līmeņa tehnoloģisko sagatavotību. Speciāli radīts iestādēm ar vairākiem apkalpošanas punktiem ar lielu klientu plūsmu.

Galvenās funkcijas un rīki

Mūsdienīgas, vienkāršas un lietotājdraudzīgas rezervāciju sistēmas jebkuram pielietojumam.
Reāllaika rezervācijas

Pakalpojumu pieejamība atbilstoši reāllaika statusam

Valodu pieejamība

Vairāk kā 140 valodas

Prioritārās rindas

Pielāgoti nosacījumi Jūsu izvēlētām klientu grupām

Iepriekš aizpildāmas formas

Klienta koda, pasūtījuma numura vai citu datu nodošana pirms apmeklējuma, ātrākai apkalpošanai klātienē

Qticket app key features &
Klientu aptaujas

Tūlītējas atsauksmes no apmeklētājiem pēc Jūsu pielāgotiem parametriem

Automātiski atgādinājumi

Automātiski paziņojumi par gaidāmajiem apmeklējumiem ar atcelšanas un pārcelšanas iespēju

Kartēšana

Tuvāko filiāļu vai klientu apkalpošanas centru attēlojums kartē pēc klienta ģeogrāfiskās atrašanās vietas

Lietotāju autentifikācija

Verifikācija ar tālruņa numuru, e-pastu, klienta ID vai citu izvēlētu metodi

Vienkārša integrācija un front-end pielāgojamība

Vienkārša integrācija un front-end pielāgojamība

Neatradāt to, ko meklējat? Neraizējieties, mēs pielāgojam risinājumus Jūsu individuālajām prasībām.

Mums uzticas

Valsts sektora iestādes
Medicīnas sektora uzņēmumi
Mazumtirdzniecības sektors

Biežāk uzdotie jautājumi

1. Vai Qticket pārdod rindu sistēmas?

Qticket nodrošina ilgtermiņa rindu vadības sistēmas iekārtu nomu, tajā iekļaujot uzstādīšanu un apkopes. Ja jums jau ir rindu vadības sistēma, mēs uzlabojam un automatizējam jūsu esošās rindu un vizīšu plānošanas sistēmas, izmantojot vienkāršu integrāciju. Tāpat piedāvājam programatūras risinājumus, kuriem nav nepieciešams īpašs tehniskais aprīkojums.

2. Vai Qticket risinājumi atbilst GDPR?

Qticket risinājumi pilnībā atbilst Vispārējai datu aizsardzības regulai (GDPR), kā arī pielāgojamies klientu individuālajām prasībām, turklāt mēs atzīstam par savu pienākumu atbilst nacionālo datu aizsardzības likumu prasībām visā pasaulē. Mēs esam apņēmušies aizsargāt visu personisko informāciju, ko apstrādājam, izstrādājot un īstenojot atbilstošas kontroles procedūras un datu aizsardzības politiku, lai atbilstu arī nākotnes prasībām.

3. Kas nepieciešams, lai ieviestu Qticket risinājumu mūsu uzņēmumā?

Nekas. Ja Jums nav esošas rindas un/vai vizīšu plānošanas sistēmas, mēs piedāvājam individuāli pielāgojamus standalone risinājumus, kas var strādāt bez speciāla vai iepriekš eksistējoša tehniskā aprīkojuma.

4. Cik ilgā laikā iespējams ieviest Qticket risinājumus?

Tas aizņem vidēji 3-7 darba dienas no līguma parakstīšanas brīža. Ieviešanas ātrums ir atkarīgs no Jūsu esošās tehniskās bāzes un individuālajām prasībām.

5. Vai Qticket risinājumus iespējams integrēt mūsu aplikācijā?

Jā, Qticket attālināto rindu un vizīšu rezervācijas sistēmu var integrēt Jūsu mobilajā aplikācijā, izmantojot API.

6. Cik maksā Qticket risinājumi?

Qticket piedāvā programmatūras licencēšanu ar abonēšanas mēnešmaksu (SaaS). Mēnešmaksas summa ir atkarīga no izvēlētā funkcionalitātes komplekta un darba vietu skaita (klientu apkalpošanas vietu un/vai speciālistu daudzuma). Sazinieties ar mums un saņemiet Jūsu vajadzībām pielāgotu mēnešmaksas piedāvājumu.

7. Vai mēs varam izmantot Qticket risinājumus offline?

Nē, Qticket risinājumi ir mākoņbāzeti.

Atbilstība GDPR
Kiberdrošība
Diennakts tehniskais atbalsts
Regulāri uzlabojumi

Mēneša abonements

Pieprasīt demonstrāciju un ikmēneša cenu
Sazināties
qticketapp_news